لیزر موهای زائد در تابستان

لیزر موهای زائد در تابستان

اگر شما نیاز به لیزر موهای زائد بدن خود دارید باید بدانید که انجام آن در هر فصلی از سال مناسب است و هیچگونه مشکلی برای فرد به همراه نخواهد داشت. اما شاید سوال باشد که در فصل گرم تابستان این موضوع صدق میکند؟ آیا وقتی هوا گرم است بعد از انجام لیزر مراقبت بیشتری نیاز است؟

با نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای بیشتر در این مطلب از کلینیک زیبایی و تناسب اندام مینیاتور به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درمورد لیزر موهای زائد بدست آوریم.

اگر به مراقبت از پوست بدن خود اهمیت میدهید ، حتما میدانید که با تغییر فصل نیاز و شرایط مراقبت از آن متفاوت میشود و شما باید با توجه به موقعیت قرارگیری پوست خود باید روتین خود را انجام دهید.

این روتین علاوه بر استفاده کرم ها و آب رسان و… انجام لیزر موهای زائد بدن را نیز شامل میشود.

با شروع فصل گرما، تعریق بدن در بانوان و آقایان بالا میرود و این در نواحی میباشد که وجود موهای زائد در آن بیشتر حس میگردد مانند زیر بغل و بیکینی افراد که حجم موهای زائد بیشتری دارد.

از این رو بهتر می باشد برای بهداشت فردی نسبت به حذف موهای این نواحی اقدام گردد. انجام این کار باعث میشود دیگر شما زمانی را برای اصلاح آن نواحی نگذارید و در هر لحظه آراسته باشید.

در فصل های گرم سال افراد علاقه دارند به استخر بروند ولی وجود موهای زائد و اضافی ، مشکل خیلی بزرگی برای آنها میباشد.

حال شما میتوانید با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد نواحی بدن خود را حذف کنید، ظرافت و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و بهداشت فردی خود را حفظ خواهید کرد و دیگر به هیچ عنوان نگرانی درباره مشاهده شدن موهای ناخواسته و اضافی نخواهید داشت.

لیزر موهای زائد در آقایان

شایعات لیزر موهای زائد بدن

با ورود هر روش درمانی جدید قطعا شایعاتی نیز درباره آن به وجود خواهد آمد تا باعث گردد برخی از افراد از انجام آن صرف نظر کنند و یا دچار تردید گردند. لیزر موهای های زائد روش نو و جدیدی نیست و چندین سال می باشد که افراد مختلفی از آن استفاده کرده و نتیجه خوبی را بهره برده اند.

در حال حاضر استقبال افراد از دستگاه های لیزر موهای زائد بیشتر شده و با مراجعه به کلینیک های معتبر زیبایی در سراسر کشور از خدمات آن استفاده می نمایند و جز روتین رسیدگی و مراقبت در بانوان و همچنین آقایان گشته است.

در فصل تابستان با توجه به اینکه اندام و قسمت های خصوصی در مقابل نور آفتاب نیستند، هیچ گونه مسئله ای را برای مراجعه کنندگان ایجاد نمیشود و انجام لیزر برای دیگر نقاط بدن با رعایت توصیه های پزشکی، بکارگیری کرم های ضد آفتاب و مراقبت های لازم هیچ ایرادی ندارد.

از جمله شایعه هایی در مورد حذف موهای زائد عوارضی است که بعد از آن ممکن است به آن دچار شوید که هیچ مبنای علمی ندارد و غلط می باشد. نمونه از آن که بیشتر به گوش میخورد ناباروری در زنان و مردان است.

بایستی گفت این شایعات و نمونه آنها اصلا صحیح نمی باشد و دستگاه های جدید و بروز لیزر موهای زائد بسیار مطمئن می باشد و اشعه های آن تا بخشی از لایه پوست نفوذ دارد و به اندام های داخلی آسیبی نمی رساند و اگر توسط اپراتوار ماهر و با تجربه انجام شود اتفاقاتی همچون سوختگی و خارش و… بوجود نخواهد آمد. به همین دلیل در انتخاب کلینیک معتبر دقت لازم را داشته باشید.

نکته خیلی مهم در حال حاضر در برخی از آرایشگاه ها نیز خدماتی همچون لیزر را ارائه میدهند و با قیمت های پایین تر مراجعین زیادی را دریافت کرده اند و به نوعی کسب درآمد میکنند. استفاده از این خدمات در چنین مکانی مناسب نیست چون نظارت پزشک را ندارد و در صورت بروز مشکل کسی پاسخگو نخواهد بود و درمان در لحظه برایتان وجود ندارد. پس از خدمات در آرایشگاه ها اجتناب نمایید.

اگر لیزر را در فصل تابستان انجام دادید حداقل در روز اول از قرارگرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و در صورت لزوم بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید.

لیزر موهای زائد در بانوان

نکات مهم لیزر موهای زائد در تابستان

همانطور که گفته شد انجام لیزر موهای زائد در فصل تابستان به نسبت دیگر فصل ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد. حتی در برخی از افراد پزشک متخصص ممکن است انجام آن را به تعویق بیندازد. اما شما با رعایت و مراقبت میتوانید در این فصل گرم لیزر را انجام داده و بدون هیچ مشکلی به روزمرگی خود برسید.

به علت اینکه این فصل خیلی گرم میباشد و شما در برابر نور آفتاب واقع خواهید شد امکان اینکه این روش به شکل رضایت بخشی صورت نگیرد وجود دارد.

در حقیقت مواقعی که نور آفتاب به پوست شما می تابد امکان دارد بدنتان دستخوش آفتاب سوختگی شود اما به شدت ‌کم، این مسئله در زمان انجام لیزر به وسیله دستگاه مسئله ساز خواهد بود چون نواحی که افتاب سوختگی شده را نمیتوان لیزر کرد تا زمانی که جای آن بر روی پوست خوب شود و همین موضوع باعث میشود بطور ناقص لیزر انجام گیرد.

اگر برخی از موارد همچون قرار نگرفتن در زیر نور آفتاب را به خوبی رعایت کنید یا از رفتن به استخر، سونا و جکوزی اجتناب نمایید، میتوانید بدون کوچکترین مسئله ای به برطرف نمودن موهای زائد بدن خود بپردازید.

لیزر موهای زائد فصل گرم

لیزر موهای زائد پوست با رنگ سبزه

اشخاصی که پوست سبزه یا تیره دارند یا اینکه قبلا پوست خود را توسط نور آفتاب یا سولار برنزه کرده اند، نیز میتوانند با مشورت پزشک از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده نمایند و می توانند بعد از چند جلسه کم شدن موهای اضافی خود را با چشم ببینند و در نتیجه پوستی نرم و تمیز داشته باشند.

در مجموع این روش در تابستان چه برای اشخاصی که پوست تیره دارند و چه برای اشخاصی که پوست روشن دارند، هیچ مسئله ای را به وجود نمی آورند.

مجموعه معتبر زیبایی همراه با اپراتور های با تجربه در حیطه حذف موهای زائد که اصول اصلی لیزر را به خوبی پیش می برند، به شما این اطمینان را می دهند که هیچ نوع مسئله ای برای شما رخ نمیدهد و شما دچار عوارض جانبی شدید و خطرناک نخواهید شد.

آفتاب گرفتن لب ساحل

کلینیک زیبایی و تناسب اندام مینیاتور شرق تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.
اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.
کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir

کلینیک زیبایی مینیاتور