شارژ لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن یکی از روش هایی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد و شما با گذراندن دوره ای از آن دیگر مویی را در آن نواحی نخواهید دید. اما با توجه به دلایلی نیاز به شارژ لیزر موهای زائد وجود دارد

در این روش درمانی، نوری منتشر می‌شود که توسط رنگدانه‌های موجود در مو جذب می‌گردد. اما سوالی که در اینجا مطرح است این می باشد که آیا انجام لیزر موهای بدن ضروری است و چرا به شارژ لیزر بدن نیاز داریم؟

در ادامه این مقاله قرار است به بررسی رویش مجدد موهای زائد بعد از انجام لیزر بپردازیم.

امکان رشد دوباره موهای زائد بعد از لیزر

شاید برای شما سوال باشد که آیا بعد از انجام لیزر موهای زائد امکان رشد مجدد مو وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله و شارژ لیزر موهای زائد بر همین اساس اهمیت دارد و هر چند وقت یکبار باید انجام گیرد.

اما برخی از علل رویش مجدد موها بعد از لیزر وجود دارد که باعث میشوند رشد موها با سرعت بیشتری انجام گیرد. در ادمه این موارد را برای شما آورده ایم:

وجود اختلالات هورمونی

ضخامت مو

ناحیه مورد نظر برای لیزر

سن افراد

شاید با خود بگویید با توجه به اینکه لیزر موهای زائد را انجام داده اید چرا باید موهای بدن شما مجدد رشد نماید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این رشد مجدد مربوط بع رشد موها و چرخه طبیعی آن است که به چند مرحله زیر تقسیم میشوند:

آناژن: مرحله رشد مو

کاتاژن: مرحله انتقالی

تلوژن: فاز استراحت مو

اگزوژن: مرحله ریزش موها

لیزر موهای زائد ملانین که درفولیکول های زیر پوست قرار دارند را تحت تاثیر خود قرار میدهد و به همین علت است که فقط می‌تواند موها را در طول قسمت آناژن هدف خود قرار دهد.

از این رو برای رسیدن به هدف خود یعنی حذف موثر موهای زائدشان باید بین جلسات درمانی خود فاصله‌ای حدودا یک ماهه ایجاد کنند.

اینستاگرام کلینیک تخصصی مینیاتور را دنبال نمایید.

جلوگیری از رشد موهای زائد بعد از لیزر

برای جلوگیری از رویش مجدد موهای زائد بدن موارد زیر میتواند کمک مناسبی برای شما باشد:

کندن موهای بدن خود را کم نمایید

دفعات شیو کردن بدنتان را کاهش دهید

به درمان اختلالات هورمونی خود بپردازید

پوست خود را مرطوب نگه دارید

میزان رشد موهای زائد بعد از لیزر

طبق بررسی‌های انجام شده علمی و تجربی بر روی افراد تحت درمان مشخص شده است که به طور معمول بعد از اولین جلسه حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد از موهای زائد در حال رشد کاسته می‌شود. علاوه بر آن موهای رشد کرده پس از انجام درمان زیبایی، مانند قبل نیست و نازک‌تر و ضعیف‌تر خواهند بود.

تعداد فولیکول‌های کم شده بعد از انجام لیزر موهای زائد به موارد مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنان موارد زیر را میتوان نام برد:

۱٫نوع پوست و نوع موهای زائد فرد

۲٫رعایت مراقبت‌ قبل و بعد از آن

۳٫تعداد جلسات رفع موهای زائد

برای نتیجه موفق کلینیک و نوع دستگاه انتخابی شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. در ادامه یکی از کلینیک های معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از خدمات آن مجموعه به نتیجه دلخواه خود برسید.

کلینیک مینیاتور مرکز تخصصی زیبایی در تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.

اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.

کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید. این کلینیک در منطقه پیروزی تهران واقع شده است و دسترسی راحتی برای شما عزیران دارد.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir