مراقبت بعد از طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری در کنار درمان‌های سنتی، یکی از شیوه‌های موثر برای بهبود کاهش وزن و لاغری بوده است.

اغلب پزشکان متخصص طب سوزنی بعد از انجام درمان توصیه هایی به بیمار خود میکند تا پس از انجام طب سوزنی فرایند پس از درمان به خوبی طی شود.

برای اطلاعات بیشتر به چند مورد مهم آن اشاره و رعایت آن را به افرادی که تحت این درمان قرار گرفته اند پیشنهاد میکنیم.

بهتر است قبل از اینکه به متخصص طب سوزنی مراجعه کنید یک آزمایش کلی از خود تهیه کنید. این کار باعث می‌شود تا پزشک از مشکلات شما باخبر شود و هنگام انجام طب سوزنی به آن‌ها توجه کند.

طب سوزنی لاغری

نبایدهای بعد از انجام طب سوزنی لاغری

انجام فعالیت‌های شدید

بهتر است تا چند روز قبل از انجام طب سوزنی باشگاه نروید و فعالیت‌های شدید انجام ندهید. این کار باعث می‌شود تا عضلات  بدن به خوبی استراحت کنند و آمادگی لازم برای درمان را داشته باشند.

ارائه فهرستی مصرف دارو

قبل تر فهرستی از تمام داروهایی که تاکنون مصرف کرده اید را یادداشت نمایید و در اختیار پزشک خود قرار دهید تا پزشک در صورت لزوم از انجام طب سوزنی خودداری کند و یا دارو متناسب را بعد از درمان برای شما تجویز نماید.

مصرف غذای سبک

احتیاجی نیست ناشتا باشید، شما با مصرف غذاهای سبک میتوانید برای درمان آماده شوید.

نداشتن استرس روز درمان

داشتن استرس قبل از طب سوزنی می‌تواند آدرنالین بدن را افزایش دهد و فرایند درمان را مختل کند.

طب سوزنی

نکات مهم برای طب سوزنی لاغری

بعد از طب سوزنی باید به چند نکته مهم توجه کرد تا درمان نتیجه بدهد. عدم توجه به این نکات، ممکن است نتایج درمان را بی‌اثر کند.

استراحت کافی

بهتر است پس از انجام طب سوزنی لاغری تا چند روز از انجام فعالیت‌های شدید خودداری کنید.

استراحت باعث می‌شود تا بدن ریکاوری شده و عضلات و نقاطی که مورد درمان قرار گرفته‌اند، بازیابی شوند.

عدم استفاده الکل، کافئین

قبل و بعد از طب سوزنی از خوردن الکل و کافئین اجتناب نمایید چرا که مصرف آنها باعث کاهش هوشیاری و تحلیل عضلات میشود و اثر درمان طب سوزنی را از بین میبرد.

مصرف غذاهای مغذی

پس از انجام درمان غذاهای مقوی بخورید تا بازیابی عضلات سریع‌تر انجام شود.

ماساژ درمانی

این کار بعد از طب سوزنی فرایند درمان را سرعت می‌بخشد. ماساژ عضلات و نقاطی که تحت طب سوزنی قرار گرفته‌اند می‌تواند عضلاتی را که دچار گرفتگی شده‌اند، باز کند.

بدن خود را گرم نگه دارید

برای بهبود وضعیت خود بهتر است بدن خود را تا می‌توانید گرم نگه دارید. از آنجاییکه طب سوزنی تاثیر مستقیمی بر روی عضلات و نقاط حساس بدن داشته، لازم است تا آن‌ها را تا جلسه بعدی درمان گرم نگه دارید.

لاغری با طب سوزنی

طب سوزنی لاغری کلینیک مینیاتور در شرق تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.
کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir