هزینه طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری

آیا تصمیم به انجام طب سوزنی لاغری دارید و میخواهید درباره قیمت این روش درمانی بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

قیمت طب سوزنی از مهمترین مواردی است که خواه یا ناخواه هنگام یا قبل از مراجعه به مطب پزشک یا بیمارستان برای هر بیماری و درمان آن، در ذهن شما  نقش می‌بندد. طب سوزنی نیز مانند هر روش درمانی دیگری هزینه‌های خاص به خود را دارد. میزان هزینه طب سوزنی بسته به زمان و عوامل دیگر متفاوت است.

این روش درمانی جزو روش‌های درمانی جدید در کشور محسوب می‌شود و حتی تا چند سال پیش برای آن حق بیمه تعریف نشده بود.

وسایل طب سوزنی و سوزن‌های آن عموماً به کشور وارد میشود و قیمت آن تحت تاثیر قیمت ارز و دلار تغییر خواهد کرد.

از طرف دیگر طب سوزنی جزو روش‌های درمانی عملی به حساب می‌آید. به این ترتیب درمان بیمار به صورت کاملا عملی و کار مداوم صورت می‌گیرد و باعث می‌شود هزینه‌ها نسبت به ویزیت معمولی کمی بالاتر بروند.

طب سوزنی شامل جلسات متعددی می‌باشد. معمولا برای هر بیماری بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه درمانی نیاز است. اما در برخی افراد ممکن است این دوره بیشتر یا کمتر شود.

باید بدانید که عوامل مختلفی روی قیمت طب سوزنی تاثیرگذار است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر هزینه طب سوزنی لاغری

عواملی که بر قیمت طب سوزنی لاغری موثر است شامل موارد زیر می‌باشد:

۱٫زمان هر جلسه درمانی

۲٫تعداد سوزن‌های استفاده شده

۳٫قیمت سوزن‌ها

۴٫روش درمان

۵٫نوع بیماری

از روشهای پرطرفدار طب سوزنی در رابطه با لاغری می باشد. طبق تجربه افراد مشخص شده که طب سوزنی از بسیاری روش‌های درمانی سنتی در کاهش وزن شما موثرتر است.

به همین علت امروزه بسیاری از افراد برای لاغری از طب سوزنی استفاده می‌کنند.

و از ویژگی آن این است که در ایران قیمت زیادی ندارد اما قبل از انجام آن میتوانید از کلینیک معتبر درباره هزینه ها جویا شوید و بعد نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

بهترین مرکز طب سوزنی لاغری در شرق تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.

اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.

کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir