عملکرد طب سوزنی لاغری بر بدن

طب سوزنی لاغری

امروزه طب سوزنی لاغری یکی از روش هایی است که توسط متخصص برای لاغری پیشنهاد می دهد.

جالب است که بدانید این طب از انواع طب شرقی است که بیش از ۲۵۰۰ سال مورد استفاده و تایید متخصصان است. لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی به اثبات رسیده است و به عنوان یک روش لاغری موثر شناخته می شود.

طب سوزنی به طور کلی یعنی وارد کردن سوزن‌های بسیار نازک به درون پوست که این سوزن ها در نقاط اصلی طب سوزنی وارد می‌شوند.

طب سوزنی سرچشمه تمام بیماری ها در بدن را اختلال در حرکت انرژی در گذرگاه ها میداند و میتواند با تحریک نقاط حساس موجود در بدن توسط سوزن های طب سوزنی، حرکت انرژی در بدن به حالت عادی بازگشته و حال بیمار بهتر می شود.

 اصلی‌ترین کاربرد طب سنتی چینی، طب سوزنی است که معمولاً در گذشته برای درمان درد به کار می‌رفته است؛ اما امروزه استفاده از آن برای افزایش سلامتی کلی و همچنین کنترل استرس در حال افزایش است. این طب برای کاهش وزن، پایه آن بیشتر بر مبنای انرژی است تا سوزن!

کنترل اشتها به وسیله طب سوزنی میتواند یک روش موثر در درمان چاقی باشد. بنابراین با استفاده از طب سوزنی کمتر می‌خورید و در نتیجه وزن خود را کنترل می‌کنید. همچنین متابولیسم شما تقویت شده که خود باعث چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود.

طب سوزنی لاغری چه کاربردی دارد؟

بیشترین کاربرد طب سوزنی برای رهایی از دردهای مربوط به بسیاری از بیماری‌ها و شرایط پزشکی است. بیماری‌هایی که درد آن‌ها توسط طب سوزنی کاهش پیدا می‌کند، شامل موارد زیر است:

حالت تهوع و استفراغ پس از جراحی ویا مربوط به شیمی درمانی

درد دندانی

سردردها که شامل سردردهای تنشی و میگرن‌ها هستند.

درد انقباضات رحمی

کمر درد

درد گردن

استئوآرتریت

گرفتگی‌های قاعدگی

بیماری‌های دستگاه تنفسی همچون التهاب غشای مخاطی آلرژیک

آشنایی با عوارض طب سوزنی لاغری

اگر انجام طب سوزنی توسط فردی متخصص انجام شود عوارضی نخواهد داشت اما با این وجود اگر یکی از این موارد را داشتید سریعتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید.

مشکلات انعقاد خون:

چنانچه بیماری‌های خونریزی دهنده و مشکلات انعقادی دارید، شانس خونریزی و کبود شدن ناشی از سوزن‌ها در شما افزایش پیدا می‌کند.

باطری قلب:

طب سوزنی که شامل استفاده از پالس‌های الکتریکی خفیف به همراه سوزن‌ها است، می‌تواند در عملکرد باتری قلب اختلال ایجاد کند.

باردار بودن:

برخی از انواع طب سوزنی سبب تحریک انقباضات رحمی می‌شوند که نتیجه آن می‌تواند زایمان زودرس باشد.

تاثیر طب سوزنی لاغری بر کاهش وزن

مدافعین نظریه طب سوزنی برای لاغری عقیده دارند طب سوزنی سبب تحریک جریان انرژی بدن یا همان chi می‌شود که می‌تواند روی فاکتورهایی تاثیر گذاشته و عمل چاق شدن را معکوس کند. این فاکتورها شامل موارد زیر است:

افزایش متابولیسم

کاهش اشتها

کاهش استرس

تاثیر بر روی منطقه‌ای از مغز که مسئول احساس گرسنگی است.

بر اساس طب سنتی چینی چاق شدن به دلیل عدم تعادل در بدن اتفاق می‌افتد که این عدم تعادل در آموخته‌های کهن، به دلیل عدم عملکرد یکی از ارگان‌های زیر رخ می‌دهد:

کبد

طحال

کلیه

غده تیروئید

سیستم اندوکرین

بنابراین معمولاً طب سوزنی برای لاغری یکی از این مناطق را هدف قرار می‌دهد.

طب سوزنی لاغری کلینیک مینیاتور در شرق تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.
کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir