آموزش تزریق بوتاکس در پیشانی

تزریق بوتاکس پیروزی

اگر قصد تزریق بوتاکس پیروزی آن هم بر روی پیشانی خود دارید، شاید برای شما جالب باشد از نحوه انجام این روش بدانید و از قبل اطلاعاتی داشته باشید.

حتما میدانید که از بوتاکس پیشانی برای کاهش و رفع خطوط اخم و چین و چروک ها استفاده می شود. بوتاکس دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو می باشد و در نواحی مختلف از بدن با هدف های درمانی متفاوت قابل استفاده است.

با گذشت سن خطوطی که به مرورِ زمان روی پیشانی افراد نقش می‌بندند گاهی برای افراد آزاردهنده به نظر می‌رسند به همین علتدر پی درمان و کم کردن آن می باشند. بوتاکس یکی از راه حل های موثر بر این موضوع می باشد.

تزریق بوتاکس را میتوان قدمی برای داشتن ظاهر زیبا و جوان دانست.

دوران پیری، زیبایی‌ های طبیعی خاص خودش را دارد و خطوط چهره، یادآور لبخند ها، نگرانی‌ ها، شادی ‌ها و غصه‌ ها در زندگی هستند اما نمی توان هیچکس را به خاطر علاقه به جوان تر دیده شدن، سرزنش کرد.

تزریق بوتاکس پیروزی و نحوه انجام در پیشانی

ابتدا تمام پیشانی توسط متخصص ضد عفونی می شود و سپس با بیحسی موضعی نقطه مورد نظر را سر می نمایند. با این کار ماهیچه های صورت را بصورت موقت فلج می شوند.

این کار در پنج نقطه و در افرادی که پیشانی بزرگتر دارند در نقاط بیشتری صورت میگیرد.

انجام این روش درمانی نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد. باید توسط پزشک بررسی گردد تا به اندازه به محل تزریق شود و از عوارض نامطلوب جلوگیری شود.

در جلسات بعدیاین احتمال وجود دارد که پزشک مقدار دوز تزریقی را بالاتر ببرد. شما میتوانید دو تا سه ماه بعد مجدد برای تزریق بوتاکس پیروزی به متخصص مراجعه نمایید.

تزریق بوتاکس پیروزی در بهترین مرکز زیبایی تهران

کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید. این کلینیک در منطقه پیروزی قرار دارد و مسیر رفت و آمد بسیاری مناسبی را دارا می باشد تا در وقت شما نیز صرفه جویی شود.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir