اثر لیفت صورت بدون جراحی بر دندانپزشکی

لیفت صورت بدون جراحی

در جامعه امروز به نسبت گذشته علاقه افراد به انجام عمل های زیبایی بسیار شده است و روزانه شاهد این می باشیم که از خدمات زیبایی درمانی کلینیک های معتبر استفاده میشود.

لیفت صورت بدون جراحی نیز یکی از روش هایی می باشد که پرطرفدار بوده و در سال های اخیر انجام آن نتایج مثبتی را بدنبال داشته است.

بخاطر همین موضوع سوال بسیاری از مراجعه کننده های ما این هست که آیا در کنار خدمات زیبایی ما میتوانیم از خدمات دندانپزشکی همچون ایمپلنت دندان نیز استفاده نماییم؟

در جواب به بیماران عزیز باید گفت که حتما میدانید یکی از اهدافهای دندانپزشکان نیز زیبایی افراد می باشد تا حس رضایتمندی به فرد بازگردد.

دندانهای نافرم و نامرتب باعث میشود چهره دچار تغییراتی شود که خوشایند نباشد. پس در اینجا دندانپزشک زیبایی با در نظر گرفتن فرم و شکل صورت بیمار، نوع، رنگ و جنس دندان ها، انحرافات و ناهنجاری های موجود در محیط دهان و دندان ها، سن بیمار و سایر فاکتور های اصلی، به برنامه ریزی یک طرح درمانی مناسب می پردازد.

 این امر با بکارگیری راهکار های مختلف دندانپزشکی جهت ترمیم عیوب دندان ها، تغییر رنگ آن ها و مقابله با افزایش سن بیمار برای داشتن لبخندی زیبا انجام می شود.

یکی از سوالات مراجعه کنندگان انجام لیفت صورت می باشد که آیا تداخلی با انجام خدمات درمانی دندانپزشکی دارد؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد انجام لیفت صورت بدون جراحی را دارید حتما میدانید که، از روش های زیبایی و جوانسازی می باشد و مزایای بسیاری برای فرد انجام دهنده به همراه دارد.

این روش باعث میشود شما اثرات ناشی از افزایش سن را که بر روی صورت خود دارید از بین ببرید و شادابی را به پوست خود باز گردانید.

با توجه به این موضوع افراد زیادی هستند که تمایل به انجام این نوع از درمان برای صورت خود هستند بنابراین لیفت و یا کشیدن صورت بدون استفاده از جراحی بهترین گزینه انتخابی برای آنها خواهد بود.

لیفت صورت بدون جراحی یکی از روش های امروزی می باشد که افراد زیادی را جذب خود کرده است و دلیل آن نیز می تواند کاربردها و قابلیت های گسترده آن باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم.

تاثیرات زیبایی دندان بر صورت

حتما میدانید که به مرور زمان پوست انسان میزانی از کلاژن و الاستین خود را از دست داده و این موضوع موجب می شود تا با حضور چین و چروک هایی بر روی پوست مواجه شویم.

از طرفی به علت اینکه افزایش سن سبب تغییر و افتادن دندان های هر فرد می شود، نبود دندان ها می تواند فرم کلی صورت را کاملا دچار تغییر کند.

اینجاست که به وضوح می توان این حقیقت را درک کرد که زیبایی صورت تا چه اندازه به حضور دندان ها و سلامت آن ها بستگی دارد. در واقع عدم حضور دندان ها به طور کامل سبب فروپاشی زیبایی صورت خواهد شد.

فراموش نکنید که حتی در افرادی که موقعیت فک و دندان ها با مشکل مواجه است پس از انجام اقدامات دندانپزشکی، به طرز قابل توجهی مشاهده می شود که در ظاهر لب ها، فک و بافت های نرم اطراف آن نیز تغییر بزرگی ایجاد شده است. این امر زیبایی و تعادل اجزای صورت را دو چندان می کند.

در دهه های اخیر با پیشرفت علم و ظهور روش هایی نوین و علمی تر، راهکار ها و ترفند های مختلفی جهت زیبایی دندان ها و صورت بکار گرفته شده که این روش ها در طراحی لبخند افراد تأثیر بسزایی داشته است.

برخی از مراجعه کنندگان از دندانپزشک درخواست می کنند تا تنها بر روی نظم و ترتیب دندان ها تمرکز داشته باشند، غافل از اینکه ممکن است مشکلات ریشه ای بوده و به اقدامات پیچیده تری نیاز باشد. باید این تصمیم گیری را بر عهده دنداپزشک بگذاریم تا بعد از ارزیابی و معاینه کامل دندان ها یک طرح درمانی مناسب را در نظر گیرد و با توجه به پیش بینی طرح لبخند شما در آینده اقدامات لازم را انجام دهد.

اقدامات دندانپزشکی زیبایی جهت ترمیم و بازسازی دندان ها و ایجاد لبخندی منحصربفرد با شیوه های مختلفی از جمله: روکش کردن دندان ها، سفید کردن دندان ها، ارتودنسی، استفاده از پروتز دندانی و ایمپلنت و بسیاری از روش های دیگر امکان پذیر می باشد.

لیفت صورت و مزایا آن در زیبایی صورت و دندان

لیفت صورت بدون جراحی از روش های بروز در جهت سفت شدن پوست می باشد. با استفاده از انرژی هدفمند برای گرم کردن لایه های عمیق تر پوست انجام می شود ، که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و به تدریج رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد. برخی از روشهای درمانی نیز بر روی بافت فیبری پوست تأثیر می گذارند تا به صاف شدن عوارض پوستی مانند سلولیت کمک کنند. برای لیفت و بهبود پوست صورت و بدن، تکنیک‌های بی شماری وجود دارد که از هر یک بنا به کارایی که دارند؛ برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله به روشهای لیفت پوست بدون جراحی خواهیم پرداخت.

با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین، دو پروتئین که به حجم، سفتی و صافی پوست ما کمک می کنند؛ کاهش می‌یابد. در نتیجه مناطقی از پوست، صورت، گردن و بدن آویزان و شل می‌گردد. اگر شلی پوست شما را اذیت می کند، لیفت پوست بدون جراحی، می تواند به طور موقت این روند را متوقف کرده و ظاهر جوانتر و پوستی صاف تر و بهتر برای شما ایجاد کند.

باید حداقل سه تا چهار هفته بعد از لیفت صورت صبر کنید و سپس اقدامات دندان‌پزشکی را انجام دهید. با این وجود زمانی که لازم است پیش از هر اقدام خاص صبر کنید ممکن است با اقدام دیگر متفاوت باشد و باید درباره آن از متخصص گوش و حلق و بینی خود سوال کنید.

جالب است بدانید که اثر مرتب کردن دندان ها در زیبایی صورت حتی فراتر از تأثیر بوتاکس است.

در عصر حاضر دستیابی به یک لبخند منحصربفرد به عنوان روشی ضد پیری و بهترین جایگزین عمل های جراحی زیبایی و لیفت کردن پوست در نظر گرفته شده است.

از این رو تأثیر اقدامات دندانپزشکی بر زیبایی صورت را نباید نادیده گرفت.زیبایی صورت یک انسان به میزان قابل توجهی در گرو داشتن دندان هایی مرتب، سالم و سفید است به طوریکه اگر یکی از این ویژگی ها را حذف کنیم به وضوح مشاهده می کنیم که هارمونی چهره بهم می ریزد. یکی از اصلی ترین اهداف در دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی اینست که بتوان به خلق یک هماهنگی طبیعی در چهره و همینطور جوان تر و زیباتر شدن افراد کمک کرد.

کلینیک زیبایی مینیاتور شرق تهران

در این مقاله خواندیم که افرادی که قصد انجام لیفت صورت را دارند و پس از آن خدمات دندانپزشکی دریافت کنند، معمولا نگرانند که آیا انجام کارهای دندانپزشکی بعد از لیفت صورت، تاثیری منفی بر نتایج آن دارد یا خیر؟ اگر افراد مجاز باشند که پس از لیفت صورت از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند، چه مدت باید بعد از آن صبر کنند تا بتوانند این کار را انجام دهند؟

بطور خلاصه از این مطلب پس از انجام لیفت صورت با نخ به مدت دو هفته از رفتن به دندان پزشکی خودداری کنید. زیرا برای انجام کارهای پزشکی مربوطه نیاز است دهان خود را بیش از اندازه باز کنید و این کار به بافت پوست اطراف دهان فشار بسیار زیادی وارد می کند.

اگر هنوز لیفت صورت بدون جراحی را انجام نداده‌اید، توصیه می‌شود که حتما ابتدا برای دریافت خدمات دندانپزشکی از جمله خدمات اورژانسی، درمانی و ترمیمی، به دندانپزشک و متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید و سپس روش مورد نظر را انجام دهید.

برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند. 

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.
اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.
کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir