طب سوزنی الکتریکی لاغری

طب سوزنی لاغری پیروزی کلینیک مینیاتور

طب سوزنی الکتریکی لاغری مانند طب سوزنی معمولی نوعی روش درمان سنتی چینی می باشد. در طب سوزنی معمولی در هر نقطه از یک سوزن استفاده می شود، اما در طب سوزنی الکتریکی از دو سوزن استفاده می کند.

برای درمان یک جریان الکتریکی ملایم بین این سوزن ها حرکت می کند. جریان به وجود آمده نسبت به چرخاندن سوزن یا سایر روش های دستی مورد استفاده متخصص ناحیه درمان را بیشتر تحریک می کند.

از طب سوزنی برای درمان مشکلات پزشکی بسیاری استفاده می نمایند که شامل موارد زیر می باشد:

حالت تهوع در شیمی درمانی/آرتروز/درد/استرس/اعتیاد/وزوز گوش/لاغری

طب سوزنی لاغری الکتریکی

آشنایی با انجام طب سوزنی الکتریکی لاغری

در طب سوزنی الکتریکی جهت لاغری سلامت فرد به جریان انرژی بدن بستگی دارد. انرژی در مسیرهایی نامرئی معروف به مریدیان که در سراسر بدن یافت می شوند حرکت می کند.

اعتقاد بر این است که انرژی به حفظ تعادل و تقویت توانایی بهبودی طبیعی بدن کمک می کند.

انسداد یا اختلال جریان این انرژی می تواند بر سلامت جسمی و عاطفی تأثیر منفی بگذارد. طب سوزنی الکتریکی در چنین مواردی کاربرد دارد.

در این روش نقاطی که با علائم در ارتباط هستند برای کمک به جریان مجدد انرژی تحریک می شوند.

دو سوزن در اطراف نقطه مورد نظر قرار گرفته و دستگاه به آن ها فشار الکتریکی وارد می کند.

هدف از طب سوزنی الکتریکی کمک به افزایش اثرات درمانی بالقوه طب سوزنی استاندارد است.

طب سوزنی به طور معمول توسط متخصص طب سوزنی انجام شده و هر جلسه به صورت زیر است:

متخصص طب سوزنی علائم را ارزیابی کرده و نقاط درمان را انتخاب می کند.

یک سوزن در محل درمان و یک سوزن دیگر در نزدیکی آن قرار داده می شود.

متخصص با فرو رفتن سوزن ها در عمق مناسب برای اتصال سوزن ها به دستگاه مخصوص طب سوزنی از الکترودها استفاده می کند.

پس از اتصال الکترودها دستگاه روشن می شود.

جریان و ولتاژ دستگاه های طب سوزنی الکتریکی قابل تنظیم است.

ابتدا از ولتاژ و فرکانس های پایین استفاده شده و احتمالاً متخصص فرکانس و ولتاژ جریان را حین درمان تغییر می دهد.

جریان الکتریکی به طور متناوب بین دو سوزن حرکت می کند.

یک جلسه معمولی طب سوزنی الکتریکی بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد که کمتر از زمان متوسط ​​جلسات طب سوزنی استاندارد است.

طب سوزنی لاغری

اثرات طب سوزنی الکتریکی لاغری

جریان الکتریکی مورد استفاده در طب سوزنی به طور مستقیم بر فرد اثرگذار نیست. این احتمال وجود دارد که شما احساس سوزنی شدن را تجربه کنید اما در طول درمان به غیر از یک سوزش کوتاه هنگام قرار دادن سوزن نباید درد داشته باشید.

بسیاری از افراد حتی هنگام قرار دادن سوزن نیز هیچ دردی احساس نمی کنند.

طب سوزنی الکتریکی درمانی نسبتاً جدید است بنابراین شواهد زیادی برای اثبات اثربخشی آن در حال حاضر به قطعیت وجود ندارد و زمان خواهد برد تا به طور کامل از اثرات آن آگاه شد.

اما این درمان عوارضی را میتواند برای افراد به همراه داشته باشد که از آن موارد زیر را میتوانیم نام ببریم:

۱٫حالت تهوع خفیف

۲٫سرگیجه، احساس ضعف یا غش کردن

۳٫درد یا خونریزی خفیف هنگام وارد شدن سوزن

۴٫قرمزی یا کبودی در محل وارد شدن سوزن

لازم به ذکر است اگر ولتاژ خیلی زیاد باشد احساسی ناخوشایند خواهید داشت و احتمال برق گرفتگی وجود دارد.

کلینیک مینیاتور بهترین مرکز تخصصی زیبایی در تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.

اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.

کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir