تزریق ژل محدوده پیروزی

تزریق ژل پیروزی

تزریق ژل، یکی از روش های زیبایی و فرم دهی صورت و جوانسازی پوست است.

امروزه بسیاری از افراد صورت تپل و گونه های پر را می پسندند و به دنبال راهی برای فرم دهی و جذاب کردن صورت خود هستند. روش های مختلفی برای تپل کردن صورت و زیبا تر کردن چهره وجود دارد که یکی از محبوب ترین و ماندگار ترین راه ها تزریق ژل است.

این روش علاوه بر فرم دهی صورت، کاربرد های فراوانی مثل زیبا و حجیم کردن لب، رفع چین و چروک صورت، پر کردن فرورفتگی‌های جای زخم، پر کردن چین و چاله های عمیق در پوست، رفع خطوط عمیق در ناحیه اخم دارد.

سوالات فراوانی در مورد این روش وجود دارد، برای تزریق ژل در بهترین کلینیک و اطلاعات بیشتر درباره آن، با ما تا انتها همراه باشید.

تزریق ژل، راهی برای جذاب شدن و زیبایی

تزریق ژل یک تکنیک برای فرم دهی و تپل کردن نقاط مختلف بدن است. این روش و سایر انواع پرکننده فیلر ها توسط افرادی که زیبایی و جذابیت برایشان مهم است و نمی خواهند تحت عمل های جراحی زیبایی قرار گیرند، مورد استقبال قرار می گیرد.

تزریق ژل چیست و چگونه به زیبایی و جذاب شدن کمک میکند؟

تزریق فیلر یا ژل از راهکار های بدون جراحی برای از بین بردن اثرات پیری، برجسته کردن ناحیه های تو رفته و فرم دهی جذاب است.

پوست برای زیبا و جوان بودن به کلاژن و اسید هیالورونیک نیاز دارد. اسید هیالورونیک یک ماده‌ی طبیعی در بدن انسان است که با افزایش سن و گذشت زمان، مقداراین اسید در بدن کاهش می یابد که باعث از بین رفتن حجم صورت می شود، چروک‌های اطراف بینی و لب عمیق‌تر می‌شوند، لب‌ها باریک ‌تر می‌شوند و گوشه‌های لب پایین می افتند.

ژل زیر چروک ها و تو رفتگی ها تزریق می شود تا حجم ازبین رفته را پر کنند و جذابیت را به صورت بازگرداند. این ژل برای بدن بدون خطر بوده و استفاده از این روش در کلینیک های معتبر ایمن است.

تزریق ژل صورت علاوه بر گونه گذاری و زاویه سازی صورت، برای حجم دهی به لب ها، اصلاح لبهای غیرمتقارن کار می رود.

علاوه این کاربرد های زیادی دارد.

انواع کاربرد های تزریق ژل

بیشتر افراد تزریق ژل را راهی برای حجیم کردن صورت و رفع چین و چروک‌ها می‌دانند. درصورتی که این مورد تنها یکی از کاربردهای تزریق ژل است.

  • پر کردن تو رفتگی ها و از بین بردن چین و چروک ها مانند گونه ها، دهان، چشم و پیشانی
  • حجم دهی سینه
  • حجم دهی باسن
  • از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم
  • اصلاح بینی
  • جوانسازی پوست
  • حجم دهی و زاویه سازی در صورت
  • حجیم  و پر کردن لب های نازک

نواحی تزریق ژل در صورت

 آیا می دانید تزریق ژل در کدام نواحی صورت استفاده می‌شود؟ اگر می خواهید بدون جراحی به زیبایی برسید و لیفت صورت داشته باشید تا ظاهری صاف‌تر و جذاب تر به پوست خود دهند، ژل تکنیک مناسبی برای این کار است. در ادامه با نواحی که ژل تزریق می کنند بیشتر اشنا شوید.

  1- چروک زیر چشم

افراد زیادی هستند که از کاهش حجم و چروک در قسمت زیر چشم رنج می برند. از بین رفتن حالت کشسانی بافت پوست یا کاهش حجم استخوان میتواند دلیل چروک زیر چشم و کاهش حجم ان باشد.

امروزه با پیشترفت علم، ژل یا فیلرهای پوستی را در زیر چشم، زیر گونه یا در هر دو ناحیه تزریق می کنند تا به چشم ها ظاهری زیبا تر بدهند.

۲- چین‌های دور لب و بینی

یکی از مهم ترین قسمت در صورت لب ها و بینی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. چین های دور لب که خطوط خنده یا لبخند هم می نامند دو چین پوستی در دو طرف بینی هستند که تا گوشه‌های لب امتداد می‌یابند. بهترین روش برای از بین بردن و پر کردن این چین وچروک ها ژل است که در ترکیب با فیلر گونه، صورت شما را بسیار جوان ‌تر می ‌کند.

۳- گوشه‌های لب

شاید شما هم شاهد افتادگی گوشه های لب باشید که ظاهری غمگین به شما می دهند.

ژل صورت می‌تواند زیر گوشه‌های لب و مقدار کمی هم مستقیماً به گوشه لب ها تزریق شود تا ظاهری شاد به شما هدیه دهند.

۴- خطوط ماریونت

خطوطی که بین گوشه لبها به سمت چانه و فک امتداد دارند، خطوط ماریونت می نامند. این خطوط ظاهرعروسک مانند به صورت می‌دهند. از بین رفتن و تحلیل استخوان های صورت با افزایش سن، می تواند منجر به ایجاد این خطوط در پوست صورت ‌شود. ژل یا فیلر پوستی برای پر کردن خطوط ماریونت گزینه بسیار خوبی است.

۵- گونه‌ها

با گذشت زمان و افزایش سن، مقداری چربی زیر پوست از بین می رود و سبب کاهش حجم گونه‌ها و افتادگی آنها می‌شود. تزریق ژل صورت در حجم دهی طبیعی گونه و لیفت ملایم آن نقش بسیار خوبی دارد.

۶- لب‌ها

لب ها نقش زیادی در جذابیت صورت دارند. تزریق ژل و حجیم کردن لب ها ظاهری زیبا به شما هدیه می دهند.

ژل یا فیلر پوستی درون لب تزریق می‌شود تا به آن ظاهری حجیم بدهد. گاهی نیز فیلر را دور لبها تزریق می کنند تا مرز آنها با پوست صورت مشخص شود. این درمان برای اصلاح لبهای نازک به کار می‌رود اما برای برطرف کردن مشکلاتی مانند افزایش طول لب نیز کاربرد دارد.

۷- افزایش حجم چانه

تزریق ژل چانه می تواند یک راهکار جایگزین و مناسبی برای افرادی که به ایمپلنت چانه از طریق عمل جراحی فکر می کنند، باشد.

با اینکه این راه حل دائمی نمی باشد، اما روش خوبی برای بررسی نتیجه ی نهایی عمل زیبایی چانه، قبل از انجام آن است.

۸- روک لبها

وقتی لب خود را جمع می‌کنید، به دلیل حرکات لبها خطوطی ایجاد می‌شوند. این چروکها به صورت عمودی بالای لب می باشند که به این خطوط روک لب یا خطوط سیگاری گفته می شود. تزریق فیلر به بهبود ظاهر و از بین رفتن آنها کمک زیادی می‌کند.

۹- اصلاح فرم بینی

بسیاری از افراد برای فرم بینی ای جذاب تر به سراغ عمل های جراحی می روند اما ژل های تزریقی می توانند برای صاف کردن و اصلاح هرگونه برجستگی بر روی بینی، بدون خطر به کار ‌روند.

جالب است که بدانید برای صاف کردن این برجستگی‌ها روی پل بینی، یا اصلاح کجی خطوط بینی، یا حتی ناهنجاری‌های غضروف در نوک بینی، در کمتر از ۱۵ دقیقه، ژل داخل بینی تزریق می‌شود و این عیوب اصلاح می‌شوند.

تزریق ژل در کلینیک تخصصی مینیاتور

به طور خلاصه تزریق ژل می تواند بسیار کاربردی در زیبایی باشد و تاثیر زیادی در فرم دهی و جذابیت چهره داشته باشد.

اما برای تزریق ژل باید به نکاتی مانند انتخاب کلینیک، انتخاب برند ژل و … دقت کنید.

مهم ترین نکته برای تزریق ژل انتخاب کلینیک است که باید کلینیک مناسبی برای این کار انتخاب کنید. کلینیکی که مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را داشته باشد و همچنین از تیم درمانی مجرب و ماهری بهره ببرد.

کلینیک مینیاتور با رعایت استانداردهای جهانی و قوانینی وزارت بهداشت و همچنین استفاده از بهترین ژل‌های موجود در ایران، یکی از بهترین کلینک ها در پیروزی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره کلینیک به ادرس https://clinicminiatur.ir/ مراجعه کنید.