طب سوزنی لاغری جدید

طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری از انواع طب های آسیا شرقی است و با روشهای آن میتوانید تمام بیماری های بدن را کاهش دهید و در برخی موارد به طور کامل درمان نمایید.

در این نوع درمان با تحریک کردن نقاط حساس در بدن توسط سوزن های طب سوزنی، حرکت انرژی در بدن به حالت عادی باز گشته و بیمار رفته رفته بهبود می یابد.

طب سوزنی برای کاهش وزن به نقاط خاص بدن فشار وارد می‌کند. با این کار در بدن گرما و رطوبت اضافی دفع میشود و در نتیجه گردش خون در بدن بهبود پیدا می‌کند.

نقاط سوزنی برای کاهش وزن در بدن وجود دارد که در صورت بهره برداری صحیح می‌توان روند هضم و جریان خون را بهبود بخشید. طب سوزنی شامل استفاده از سوزن برای تحریک مناطق خاصی از بدن و کاهش وزن است.

حتما میدانید که جراحی امکان مشکلات و عوارضی را برای شما خواهد داشت.

از این رو توصیه ما استفاده از روش های طبیعی برای لاغری است. که از بهترین آنها میتوانیم طب سوزنی لاغری جدید را نام ببریم.

فواید طب سوزنی لاغری در کاهش وزن

اگر بخواهیم از فواید این طب به شما بگوییم اولین مورد این است که روشی کاملا طبیعی می باشد و نیازی به دارو ندارد.

علاوه بر این همانند یک آرامبخش عمل میکند و نیاز به غذای بیش از حد ناشی از افزایش استرس، ناامیدی یا اضطراب را از بین می برد.

برای درمان چاقی با استفاده از طب سوزنی چند روش وجود دارد. کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن، استفاده از دستگاه های لاغری، رژیم و ورزش چند نمونه از این روش‌ها است.

این روش ها شامل موارد زیر می باشد:

کاهش اشتها به وسیله طب سوزنی:

در این روش به وسیله‌ی سوزن‌های طب سوزنی به نقاط خاصی از بدن فشار وارد می‌شود. بعد از آن با ترشح مواد و هورمون‌های خاصی باعث احساس کاهش اشتها در فرد می شود.

تسریع سوخت و ساز بدن با طب سوزنی:

باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن می‌شود. در نتیجه سوخت و ساز بدن باعث کاهش چربی و لاغری می‌شود.

کاهش استرس:

موجب کاهش استرس شده و فعالیت چربی سوزی را افزایش می‌دهد.

طب سوزنی گوش برای کاهش وزن:

با استفاده از این نقطه از بدن اشتهای مصرف غذا را کنترل میکنند.

انجام طب سوزنی لاغری به همراه ورزش و رژیم غذایی

برای تاثیر این روش درمان چاقی خوب است از ورزش و همچنین رژیم غذایی نیز استفاده نمایید. رژیم شما باید تحت نظارت متخصص تغذیه باشد تا نتیجه مطلوبی برایتان داشته باشد.

مطمئنا با انجام این کار کاهش وزن سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد.

توجه داشته باشید که بعد از طول درمان و کاهش وزن این روند مراقبت از سلامتی و زندگی سالم را پیش بگیرید تا به حالت قبلی بازگشتی نداشته باشید.

طب سوزنی لاغری در بهترین مرکز زیبایی پیروزی تهران

کلینیک تخصصی مینیاتور در پیروزی با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir