طب سوزنی لاغری خیابان پیروزی

طب سوزنی لاغری

طب سوزنی لاغری یک معجزه برای افراد چاق!

نداشتن اضافه وزن و اندامی مناسب یکی از معیارهای زیبایی می باشد اما می توان گفت که چاقی تنها مربوط به زیبایی نیست بلکه ریشه بسیاری از بیماری ها می تواند باشد. بیماری‌هایی مثل بعضی از بیماری‌های زنان، مشکلات گوارشی و کبدی ، سرطان و… به دلیل اضافه وزن اتفاق می‌افتند.

اما برای لاغر شدن جای نگرانی نیست! روش های زیادی برای لاغری و از دست دادن چربی وجود دارد.

رژیم، طب سوزنی، ورزش، دستگاه های لاغری و… از راه های از دست دادن چربی است.

اما یکی از موثر ترین این روش‌ها، لاغری طب سوزنی است. طب سوزنی برای کاهش وزن از چند روش استفاده می‌کند که اگر همراه طب سوزنی رژیم غذایی و ورزش داشته باشید، تاثیر بیشتری روی لاغری و چربی سوزی دارد.

 در این مقاله درباره طب سوزنی لاغری و تاثیر ان بر کاهش وزن و درمان چاقی با استفاده از طب سوزنی صحبت خواهیم کرد.

در چه مشکلاتی طب سوزنی موثر است؟

یکی از روش های طب سنتی چینی برای تحریک نقاط خاصی در بدن، طب سوزنی است که با وارد کردن سوزن های بسیار نازک از طریق پوست انجام می شود و بهبود خیلی از درد ها می تواند باشد:

  • آلرژی
  • اضطراب و افسردگی
  • آرتروز
  • درد مزمن اغلب در گردن، پشت، زانو و سر
  • فشار خون
  • دردهای قاعدگی
  • رگ به رگ شدن
  • کاهش وزن

طب سوزنی لاغری چیست؟

امروزه لاغری به روش طب سوزنی یکی از روش هایی است که توسط متخصص طب سوزنی برای لاغری پیشنهاد می شود.

جالب است که بدانید این طب از انواع طب شرقی است که بیش از ۲۵۰۰ سال مورد استفاده و تایید متخصصان است. لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی به اثبات رسیده است و به عنوان یک روش لاغری موثر شناخته می شود.

طب سوزنی به طور کلی یعنی وارد کردن سوزن‌های بسیار نازک به درون پوست که این سوزن ها در نقاط اصلی طب سوزنی وارد می‌شوند.

طب سوزنی سرچشمه تمام بیماری ها در بدن را اختلال در حرکت انرژی (چی) در گذرگاه ها میداند و میتواند با تحریک نقاط حساس موجود در بدن توسط سوزن های طب سوزنی، حرکت انرژی در بدن به حالت عادی بازگشته و حال بیمار بهتر می شود.

 اصلی‌ترین کاربرد طب سنتی چینی، طب سوزنی است که معمولاً در گذشته برای درمان درد به کار می‌رفته است؛ اما امروزه استفاده از آن برای افزایش سلامتی کلی و همچنین کنترل استرس در حال افزایش است. این طب برای کاهش وزن، پایه آن بیشتر بر مبنای انرژی است تا سوزن!

کنترل اشتها به وسیله طب سوزنی میتواند یک روش موثر در درمان چاقی باشد. بنابراین با استفاده از طب سوزنی کمتر می‌خورید و در نتیجه وزن خود را کنترل می‌کنید. همچنین متابولیسم شما تقویت شده که خود باعث چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود.

به طور خلاصه:

طب سوزنی را می توان گفت که شامل سوزن‌های بسیار ظریف و استریل است که در نقاط خاص بدن یا “مسیرهای انرژی” قرار می دهند. سوزن‌های وارد شده برای تحریک ترشح اندورفین، هورمون‌های طبیعی خوب بدن عمل می‌کنند. این حرکت یک اثر آرام بخش ایجاد می‌کند که نیاز به غذای بیش از حد ناشی از افزایش استرس، ناامیدی یا اضطراب را خنثی می‌کند. از این نظر، طب سوزنی می‌تواند برای افراد چاق اثری ارام بخش داشته باشد و به آن‌ها کمک کند تا بدون استفاده از داروها، کاهش وزن داشته باشند.

«هر سوزن طب سوزنی یک آسیب کوچک در محل وارد کردن بدن ایجاد می‌کند، و اگرچه آنقدر خفیف است که ناراحتی کمی ایجاد کند، اما سیگنال کافی است تا بدن بداند که باید پاسخ دهد.»

فواید طب سوزنی

همانطور که گفته شد طب سوزنی یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای درمان خیلی از دردها و همچنین لاغری و از دست دادن چربی است. از فواید طب سوزنی بخوانید :

  • چنانچه به درستی انجام شود، ایمن است.
  • عوارض طب سوزنی بسیار کم است.
  • می‌تواند به صورت کارآمدی با سایر درمان‌ها ترکیب شود.
  • می تواند برخی انواع درد را کنترل کند.
  • کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی یک روش کاملا طبیعی است و نیازی به مصرف دارو نیست.
  • برای افرادی که داروهای ضددرد برای آن‌ها مناسب نیست، می‌تواند مفید باشد.

روش‌های کاهش وزن با طب سوزنی

از نظر متخصصان طب سنتی چینی، افرادی که دچار اضافه وزن هستند، افزایش وزن انها ناشی از عدم تعادل بدن این افراد بوده است.

طبق تعالیم باستانی، این عدم تعادل بدن می‌تواند ناشی از سوء عملکرد کبد، طحال، کلیه، غده تیروئید یا سیستم غدد درون ریز باشد.

رژیم غذایی، ورزش، استفاده از دستگاه های لاغری ، طب سوزنی لاغری و… می تواند بسته به شرایط فرد گاهی به صورت همزمان و گاهی به صورت تکی به افراد چاق کمک کند تا به اندامی مناسب و سلامت دست پیدا کنند.

در ادامه با روش و چگونگی طب سوزنی اشنا می شوید.

کاهش اشتها و رژیم غذایی:

پرخوری یک دلیل چاقی است، که کنترل اشتها به وسیله طب سوزنی میتواند یک روش موثر در درمان چاقی باشد.

این روش را میتوانیم به دو صورت انجام دهیم.

 در روش اول به وسیله‌ی سوزن‌های طب سوزنی به نقاط خاصی از بدن فشار وارد می‌شود. سپس با ترشح مواد و هورمون‌های خاصی باعث احساس سیری و کاهش اشتها در فرد می شود.

در روش دوم از دانه های سید و یا پرس نیدن که سوزن‌های بسیار نازکی هستند استفاده می‌شود. همچنین از ایمپلنت‌های دائمی و نیمه دائمی مانند ASP برای کاهش اشتها برای افرادی که نمی‌توانند به طور مرتب به مطب مراجعه داشته باشند، استفاده می شود.

تسریع سوخت و ساز بدن :

طب سوزنی میتواند باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن ‌شود و نتیجه این سوخت و ساز بدن، باعث کاهش چربی و لاغری می‌شود. این عملکرد باعث می شود تا  اکسیژن رسانی به سلول افزایش پیدا کند و هنگامی که سلول‌ها اکسیژن بیش‌تری دریافت کنند فرایند سوخت و ساز چربی نیز بیش‌تر می‌شود و در آخر کاهش چربی و لاغری اتفاق می افتد.

کاهش استرس با طب سوزنی:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از دلایل چاقی استرس است. اما نگران نباشید!

طب سوزنی باعث کاهش استرس می شود و فعالیت چربی سوزی را افزایش می‌دهد. به این سبب فرایند لاغری با طب سوزنی صورت می‌گیرد. این روش با تحریک نقاط خاصی از بدن باعث افزایش دفع و کاهش جذب مواد غذایی در بدن بیمار می‌شود.

طب سوزنی لاغری در کلینیک زیبایی مینیاتور

همانطور که گفته شد طب سوزنی یک روش سنتی چینی برای درمان خیلی از درد هاست و یک کارایی مفید آن کاهش وزن و درمان چاقی است که با سوزن های بسیار نازک از طریق پوست انجام می شود.

طب سوزنی یک درمان مکمل است. کاهش وزن تحت مفهوم بزرگتر مدیریت وزن قرار می گیرد و طب سوزنی می تواند به آن کمک کند.

از اینک تا انتهای این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

متخصصین با تجربه ما در کلینیک میناتور پیروزی، در انجام طب سوزنی همه اصول طب سوزنی را با روش های خلاقانه و در بهداشت به کار می برند تا در کاهش وزن شما کمک کنند.