سن مناسب تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

یکی از دلایل نتایج مثبت و اثربخش در انجام بوتاکس صورت، این است که بدانیم بهترین زمان تزریق بوتاکس از چه سنی است؟ چرا که اگر در سن مناسب، تزریق را انجام دهید، مایع بوتاکس عملکرد بهتری بر عضلات صورت داشته و در نتیجه تاثیر بیشتری نیز خواهد داشت.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، بوتاکس سمی ضعیف شده است که با فلج کردن عضلات، باعث حذف چین و چروک از نواحی موردنظر می‌شود. بنابراین توصیه میکنیم در سنین پایین‌تر که حجم چین و چروک‌ها کمتر بوده و هنوز خیلی عمیق نشده‌اند تزریق بوتاکس را انجام دهید.

همچنین با بیشتر شدن سن، عضله‌های صورت نیز شل‌تر شده و حالت افتاده‌تری را به خود می‌گیرد. در نتیجه، تزریق بوتاکس در سنین پایین‌تر، تاثیر مثبت‌تری را در چهره شما ایجاد می‌کند. بنابراین بهترین زمان تزریق بوتاکس از چه سنی است ؟ هر چه سن شما پایین تر بوده نتیجه بهتری نیز کسب خواهید کرد.

پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که میخواهید از تبدیل شدن خطوط صورت خود به چین و چروک‌های دائمی جلوگیری کنید، پس از اینکه دانستید بوتاکس از چه سنی برای شما مناسب است، بوتاکس بهترین گزینه درمانی برای شما محسوب می‌شود.

بهترین کاندیدای بوتاکس

پس از اینکه دانستید تزریق بوتاکس از چه سنی مناسب است، حال وقت آن رسیده که بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس صورت هستید یا خیر؟

بوتاکس، یکی از انواع روش‌های جوانسازی و زیبایی است که میتوان از آن برای حذف چین و چروک‌ها در نواحی صورت و گردن استفاده کرد. در واقع بوتاکس، از سمی به نام بوتولینوم تشکیل شده است که عضلات را برای از بین بردن چین و چروک‌ها، فلج می‌کند. اما لازم به ذکر است که بدانید تاثیرات بوتاکس بر خطوط پیشانی و سایر نواحی صورت، دائمی نبوده و عموما پس از ۶ ماه نیاز به تمدید دارد.

بهترین کاندیدا برای تزریق بوتاکس در قدم اول کسانی هستند که از لحاظ جسمی در سلامت کامل به سر می‌برند و سوابق بیماری‌های عضلانی در آنها یافت نمی‌شود. همچنین تزریق بوتاکس در دوران شیردهی و بارداری ممنوع بوده و در این دوران نمیتوانید از این روش برای حذف چین و چروک‌ها استفاده کنید.

عموما افرادی که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند دارای شرایط زیر هستند:

بالای ۱۸ سال سن دارند

افراد دارای چین و چروک در نواحی: پیشانی، بین ابرو‌ها، اطراف چشم‌ها و گردن

سلامت جسمی مناسب

توصیه پزشکان برای تزریق بوتاکس

بیشتر افراد این تفکر را دارند که تزریق بوتاکس تنها در سن‌های بالا انجام میشود، اما جالب است بدانید تزریق بوتاکس محدودیت سنی خاصی ندارد و تمامی افرادی که احساس می‌کنند خطوط ریزی در چهره‌شان نمایان است می‌توانند نسبت به تزریق بوتاکس اقدام نمایند.

بنابراین تزریق بوتاکس محدودیت سنی ندارد.

ممکن است شما در بیست سالگی شاهد خطوط ریز یا عمیق در صورت خود باشید اما عده‌ای دیگر در ۴۰ سالگی این حالت را تجربه کنند. این مسئله میتواند ریشه‌ی موروثی داشته باشد و مستقیم با نوع تغذیه و شرایط عمومی افراد در ارتباط است. اگر شما در ایجاد چین و چروک در پوست خود استعداد دارید، میتوانید با تزریق بوتاکس از بروز آنها جلوگیری کنید.

محدودیت تزریق بوتاکس پیروزی در افراد مختلف

بوتاکس همانند دیگر روش های درمانی محدودیت هایی را برای برخی از افراد به دنبال دارد و این باعث میشود همه افراد کاندید مناسب تزریق بوتاکس نباشند.

از این رو قبل از انجام آن حتما با پزشک خود به مشورت بپردازید تا در شرایط عادی نسبت به تزریق بوتاکس بپردازید.

اگر شما در دسته محدودیت قرار داشته باشید و آن را انجام دهید امکان دارد عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

افرادی که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند عبارتند از:

۱٫وجود زخم یا تبخال در ناحیه تزریق

۲٫زنان باردار و شیرده

۳٫کسانی که دروهای رقیق کننده استفاده میکنند.

۴٫داشتن بیماری های عضلانی

۵٫وجود چین و چروک های بسیار عمیق

کلینیک مینیاتور مرکز تخصصی زیبایی در تهران


کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما با استفاده از آن میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.
اما توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک تخصصی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است در این زمینه دقت بسیار را داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.
کلینیک تخصصی مینیاتور با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید. این کلینیک در منطقه پیروزی تهران واقع شده است و دسترسی راحتی برای شما عزیران دارد.
منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

http://clinicminiatur.ir