طب سوزنی لاغری شکم

طب سوزنی لاغری

اگر بدنبال کاهش وزن هستید طب سوزنی لاغری شکم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود تا با استفاده از این روش به اندام ایده آل خود برسید.

در حال حاضر در سر تا سر دنیا از این روش علاوه بر درمان انواع بیماری ها، برای رفع چاقی موضعی به خصوص در قسمت‌های پهلو‌ها و شکم استفاده میشود.

البته باید بدانید این روش به تنهایی نمی‌تواند باعث کاهش وزن و چربی سوزی برای شما شود و حتما باید در کنار آن از دیگر روش های کاهش وزن استفاده کرد.

طبق بررسی کارشناسان، طب سوزنی در کنار سایر روش‌های چربی سوزی می‌تواند تاثیرات فوق العاده خوبی برای افراد خواهد داشت.

روش انجام طب سوزنی لاغری شکم

برای انجام از سوزن‌های بسیار نازکی استفاده می نمایند که در اصطلاح به آن نیدل میگویند و آن را به نقاط مشخصی از بدن وارد میکنند.

با وارد شدن نیدل به گره‌های عصبی در محل اثر میگذارد و باعث درگیری و فعال شدن عصب آن ناحیه میشود. از این رو باعث یک سری واکنش‌های شیمیایی میگردد.

توصیه می‌شود که افراد برای کسب نتیجه مورد نظر خود از طب سوزنی لاغری شکم، هفته‌ای دو بار و به مدت ۱۲ جلسه درمان را پیگیری کنند.

نقاط مورد استفاده در طب سوزنی لاغری شکم

جهت کاهش وزن شکم و دیگر نواحی مورد نظر خود میتوانید با روش طب سوزنی لاغری به وزن ایده آل دست یابید و جهت رفع چربی هایی که وجود دارد از نواحی مختلفی استفاده می‌شود که شامل نقاط زیر می باشد:

۱٫نقطه تحریک کننده گردش خون

۲٫نقطه رفع کننده ورم‌های ناحیه شکمی

۳٫نقاط اطراف گوش

۴٫نقطه زیر زانو

۵٫نقطه آرنج برای کاهش چربی‌های شکمی

۶٫نقطه مچ پا

طب سوزنی به طور کلی باعث ایجاد حس آرامش و رفع استرس‌ می‌شود.

زمان نتیجه گرفتن از طب سوزنی لاغری شکم

همانطور که قبل تر گفتیم، توصیه می‌شود افراد برای کسب نتیجه مورد نظر از طب سوزنی هفته‌ای دو مرتبه و به مدت دوازده جلسه درمان را پیش ببرند.

اما این زمان‌ با توجه به اضافه وزن افراد تعیین میشود و برای مشخص شدن تعداد جلسات می بایست با کارشناس طب سوزنی مشورت کنید.

طب سوزنی با هر هدف درمانی که به کار رود شامل پوشش بیمه‌ای نمی‌شود و بنابراین هزینه‌ها بر عهده خود فرد می‌باشد.

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت ها با کلینیک مینیاتور تماس بگیرید.

طب سوزنی لاغری شکم در بهترین مرکز زیبایی تهران

کلینیک تخصصی مینیاتور در پیروزی با بهره گیری از پزشکان و پرسنل مجرب و با تجربه این امکان را به شما می دهد تا در محیطی زیبا و با آرامش کلیه خدمات زیبایی خود را دریافت نمایید و نتیجه بسیار خوبی را دریافت نمایید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

  • تلفن تماس۰۲۱۳۳۲۵۲۳۹۹ – ۰۹۳۵۱۲۴۲۳۴۱

www.clinicminiatur.ir