مقدار تزریق ژل پیروزی

تزریق-ژل-پیروزی

اگر قرار است تزریق ژل پیروزی را انجام دهید خوب است که بدانید چه مقدار از ژل برای هر ناحیه تزریق خواهد شد. حتما میدانید که این مقدار اهمیت زیادی دارد و در نتیجه اثرگذار است.

بر اساس تجربه و آماری که وجود دارد برای هر ناحیه از بدن مقدار مشخصی ژل تزریق خواهد شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

۱. ناحیه زیر چشم ها، غالبا یک سی سی ژل برای هر دو طرف

۲. دو طرف گونه ، یک تا یک و نیم سی سی

۳. خط خنده یک سی سی در هر طرف

۴. زاویه سازی فک سه تا پنج سی سی

۵. چانه اغلب دو تا سه سی سی کافی می باشد.

در زاویه سازی فک و ناحیه چانه تزریق ژل برای هر فرد با دیگری متفاوت خواهد بود.

فیلر یا ژل ماده ژلاتینی مانندی است که با هدف جبران تحلیل چربی، صاف کردن چین و چروک‌ها یا زیباسازی صورت زیر پوست تزریق می‌شود. هر ساله بیش از یک میلیون زن و مرد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند تا با تزریق ژل دوباره صورتی جوان و زیبا داشته باشند. جوانسازی صورت به روش تزریق ژل درمانی مقرون به صرفه است که هزینه بالا و دوران بهبود طولانی عمل‌های جراحی را ندارد.

تزریق-ژل

جنس ژل تزریقی از چیست؟

فیلرهای پوستی از مواد مختلف زیادی ساخته می‌شوند  اما مارک‌های موجود در بازار از ژل زیست تخریب‌پذیر متشکل از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند.

اسید هیالورونیک یک اسید طبیعی است که در پوست انسان یافت می‌شود و به طور طبیعی جذب کنندة آب است و با تزریق آن باعث هیدارته شدن پوست می‌شود و قابلیت این را دارد که بیش از ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب حفظ می کند!).

بسیاری از ما پس از گذشتن از مرز سی سالگی خطوط ظریفی را روی چهره‌مان می‌بینیم که غالباً پی‌آمد افتادگی یا فعالیت عضلات است. هنگامی که کلاژن کاهش می‌یابد و تجزیه می‌شود، خطوط ظریف و فرورفته‌ای روی صورت پدیدار می‌گردد.

چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود.

اما اگر این خطوط به دلیل افتادگی پوست بسیار عمیق باشد، مانند خطوطی که از بینی تا گوشه‌های دهان کشیده می‌شود و به خط خنده موسوم است، بهتر است ژل یا فیلر تزریق شود تا خطوط کمتر شود یا حتی کاملاً از بین برود.

شایان ذکر است که هرچند تزریق ژل روشی مناسب برای جوانسازی موقت چهره است، اما نتایج آن به چشمگیری درمان‌های جراحی نیست.

به موازات بالا رفتن سن چربی و کلاژن پوست یعنی موادی کاهش می‌یابد که از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین هر چه پیرتر می‌شویم، پوست نازک‌تر می‌شود و چین و چروک بیشتری روی پوست خودنمایی می‌کند. ژل پوست را به وضعیت روزهای جوانی برمی‌گرداند. ژل در نقاطی از پوست تزریق می‌شود که فرورفته است و باید محکم‌تر و کشیده‌تر شود.

غلظت ژل‌ها با هم متفاوت است، هر چه ژل غلیظ‌تر باشد، در عمق بیشتری از لایه درم (لایه میانی پوست) تزریق می‌شود تا چین و چروک‌ها و فرورفتگی‌ها را پر کند.

ژل-پیروزی

آشنایی با روش انجام تزریق ژل پیروزی

ناحیه درمان قبل از تزریق تمیز و ضدعفونی و به طور موضعی بی‌حس می‌شود. بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین، نوعی داروی بی‌حسی ملایم، است تا ناراحتی بیمار در طول درمان و پس از آن به حداقل برسد. متخصص مقدار معینی از ژل را در نقطه مناسب زیر پوست تزریق می‌کند.

نتیجه تزریق ژل، با توجه به نوع ژل و ناحیه تحت درمان، ممکن است بلافاصله مشاهده شود. برخی بیماران با ورم و کبودی خفیفی روبرو می‌شوند که موقتی است و ظرف چند روز برطرف می‌شود. بیمار می‌تواند فعالیت‌های معمول را بلافاصله پس از درمان دنبال کند، البته متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که به مدت یک روز از ورزش یا دیگر فعالیت‌های بدنی سنگین پرهیز شود.

زمان درمان به محل درمان و نوع ژل بستگی دارد و از سی دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد؛ به همین نحو دوران بهبود نیز از چند ساعت تا چند روز متغیر است. بااین حال اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق ژل در محل کار حاضر شوند.

بروز عوارض تزریق ژل در فرد

برای هر درمانی علاوه بر مزایایی که وجود دارد، این احتمال هست عوارضی پدیدار شود. از عوارض تزریق ژل پیروزی میتوانیم به موارد زیر برای شما اشاره نماییم:

کبودی :

بعد از تزریق در اطراف محل آن احتمال کبودی وجود دارد ولی تا بعد از سه روز از بین می رود. اگر برای شما این حالت اذیت کننده است میتوانید آن را با کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی بپوشانید تا دیده نشود.

ورم کردن :

ورم ناحیه تزریق اگر رخ دهد زود از بین میرود و تنها شاید تا دو روز بماند.

بی‌حسی صورت:

ژل ها معمولا در داخل خود بیحسی دارند بنابراین ممکن است بعد از تزریق این حس در شما تا چند ساعت باقی بماند.

قرمزی پوست:

قرمزی پس از دو تا سه روز برطرف می‌شود.

جابجا شدن ژل:

ژل تزریق شده به مرور زمان از نقطه اولیه حرکت می‌کند.

ایجاد برجستگی‌های زیر پوستی:

با مصرف دارو درمان میشود و اگر شدت دار بود باید جراحی گردد.

گرفتگی رگ :

در برخی موارد که بسیار کم رخ میدهد تزریق ممکن است باعث نابینایی دائم یا آمبولی ریه و گرفتگی رگ ها را بدنبال داشته باشد.

ماندگاری تزریق ژل پیروزی

ماندگاری تزریق ژل با توجه به محل تزریق و بدن فرد متفاوت است. هرچقدر پزشک ژل غلیظ به محل مورد نظر تریق کند و عمیق نیز باشد طول عمر بیشتری خواهد داشت شما ماه های بیشتری از آن بهره خواهید برد.

اما شما برای حفظ نتیجه آن با درمان را مجدد انجام دهید و ترمیم کنید.

نحوه و میزان ترزیق توسط پزشک اثر گذار است. پس حتما توجه داشته باشید نزد چه کسی درمان را انجام میدهید و حتما در انتخاب کلینیک معتبر دقت لازم را داشته باشید.

برخی از نوع های ژل اثر کوتاه مدت دارد و بر پایه هیالورونیک اسید می باشد. از این ژل برای افرادی استفاده میشود که اولین بار است قصد تزریق ژل پیروزی را دارند.

در مقابل ژل‌های سنتزی اثر بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری برای شما خواهد ماند. چرا که بدن این ژل ها را جذب نمیکند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق ژل پیروزی

از موارد مهمی که هر فرد برایش اهمیت دارد، هزینه انجام این روش جوانسازی می باشد. هزینه تزریق برای هر ناحیه و نیاز شما متفاوت خواهد بود.

تعداد سرنگ های مصرفی نیز بر هزینه اثردارد.

اگر شما چین و چروک بیشتر و عمیقی دارید، نیاز به ژل بیشتر خواهد شد.

ژل هایی که برای چاقی صورت بکار برده میشود، قیمت بالاتری دارند و دقیقا برعکس ژل هایی می باشد که خطوط را از بین میبرند.

برخی اوقات نیز نیاز می باشد از ترکیب چندین ژل استفاده گردد بنابراین احتمال افزایش هزینه وجود دارد.

برندهای مختلف ژل، همچون رستیلان، پرلن، رادیس و ژوویدرم با قیمت‌های متفاوت به کلینیک ها عرضه میشود.

در این مقاله قصد داشتیم شما را با تزریق ژل و موارد مرتبط با آن آشنا سازیم. امید داریم مطالعه آن راهنمای مناسبی برای شما باشد.

تزریق ژل پیروزی در کلینیک زیبایی مینیاتور

برای تزریق مهم است که به چه کلینیک و پزشکی مراجعه نماییم، چرا که انجام این کار بسیار اهمیت دارد و باید نزد فرد متخصص صورت گیرد.

از این رو ما برای شما پیشنهادی داریم تا با استفاده از خدمات درمانی این مجموعه به هدف دلخواه خود برسید.

کلینیک زیبایی مینیاتور در شرق تهران محدوده پیروزی، یکی از مجهزترین مراکز زیبایی و درمانی می باشد. شما میتوانید با مراجعه به این مجموعه و بهرمندی از خدماتشان به زیبایی جوانی خود بیافزایید.

برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات به وب سایت زیر مراجعه کنید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir