طب سوزنی لاغری و مراحل روند درمان آن

طب-سوزنی-لاغری

طب سوزنی لاغری یکی از درمان های مناسب کاهش وزن است که امروزه در کلینیک های زیبایی و تناسب و اندام تحت نظارت پزشک صورت میگیرد.

طب سوزنی ممکن است اشتها را کم نماید، متابولیسم را افزایش دهد و استرس را کاهش دهد با این حال، این نظریه ها هنوز به طور گسترده به تحقیق و آزمایش نیاز دارند.

برخی مطالعات نشان می دهد که طب سوزنی ممکن است برای افرادی که خواهان لاغر شدن هستند ، مفید باشد.

آشنایی با طب سوزنی لاغری

محققان در سال ۲۰۰۹ در مورد طب سوزنی مطلبی را منتشر کردند، محققان طب سوزنی یا طب سوزنی شوم (طب سوزنی بدون نفوذ در همان نقاط) را در بدن زنان انجام دادند ، پس از دو جلسه ۲۰ دقیقه ای در هفته برای ۵ هفته، سطح هورمون اندازه گیری شد زنانی که طب سوزنی انجام دادند، میزان انسولین و لپتین و کاهش شاخص توده بدنی (BMI) را نسبت به زنانی که طب سوزنی شام را انجام دادند ،دریافت کردند.

سایر تحقیقات در مورد طب سوزنی و کاهش وزن نتایجی متفاوتی به دست آورده است به عنوان مثال، در یک بررسی در سال ۲۰۱۷، محققان آزمایشات بالینی که قبلا در مورد طب سوزنی لیزر برای مدیریت چاقی منتشر شده، را تجزیه و تحلیل کردند در حالی که برخی از اثرات مثبت در وزن بدن، شاخص توده بدنی، محققان نتیجه گرفتند که فقدان مطالعات با کیفیت بالا، امکان دستیابی به نتیجه گیری قطعی در مورد اثربخشی طب سوزنی لیزر برای لاغری را ندارد.

با طب سوزنی، خالی شدن معده آهسته تر صورت می گیرد و معده دیگر خالی نمی ماند، بنابر این به طور طبیعی فرد همیشه احساس سیری می کند و تمایلی به خوردن ندارد ؛ طب سوزنی با جلوگیری از حرکات دودی شکل روده و ترشح اسید معده، باعث کم شدن احساس گرسنگی و در نتیجه کاهش وزن می شود.

عملکرد طب سوزنی لاغری بر وزن

اگر میخواهید عملکر بهتری از طب سوزنی لاغری بگیرید بهتر است آن را در سن ۲۰ تا ۵۰ سال انجام دهید. دلیل هم این می باشد که بدن در این سنین تکامل خود را بدست آورده است و ایرادی بر آن وارد نیست.

طب سوزنی برای کاهش وزن به راحتی متابولیسم بدن شما را تنظیم می نماید و باعث از بین رفتن چربی ها میگردد. بنابراین میتوان گفت این روش اشتهای فرد را کمتر می نماید.

ترشح بیش از حد اسید معده را از طریق تنظیم سیستم عصبی با از بین بردن خستگی و گرسنگی، بیماران را درمان می نمایند.

یک پزشک طب سوزنی میتواند تعدادی از نکات طب سوزنی را که ممکن است از فرد به فرد متفاوت باشد را انتخاب کند ، در طب سوزنی، سوزن های نازک وارد مناطق مختلف بدن می شوند.

نقاط ،ممکن است بر روی اعضای مختلف بدن باشد و به نسبت محل انتخابی، سوزن تا حد مناسبش فرو مینماید.

علاوه بر این امکان دارد از طب سوزنی الکتریکی استفاده شود، به آرامی با استفاده از پروب فلزی نقاط را تحریک نماید.

چگونه با طب سوزنی لاغری وزن را کاهش دهیم؟

طب سوزنی لاغری برای کاهش وزن بسیار مناسب است و بیشتر افرادی که تمایل به مصرف دارو ندارند این روش را مناسب خود میدانند. با طب سوزنی شما بدون رژیم خاص و یا ورزش کردن در مدت زمان مناسبی به وزن ایدا آل خود خواهید رسید.

این روش بر کاهش وزن شما اثرگذار است و با از بین بردن چربی ها باعث لاغری و تناسب اندام شما خواهد شد.

طبق صحبت متخصصین این روش برای رفع چربی های قسمت باسن،ران پا و سینه ها مناسب است .

فقط باید توسط یک متخصص مراقبت بهداشت و درمان مجاز به طب سوزنی باشدو اگر توسط متخصص انجام نشود، احتمالا ممکن است عوارض جانبی شامل درد، خونریزی، کبودی، عفونت و آسیب و یا پیونگیری اعضای بدن به دلیل عمق نادرست سوزن ایجاد شود.

سوزن های استریل، یکبار مصرف فقط باید در طول طب سوزنی استفاده شوند.

طب سوزنی لاغری در کلینیک مینیاتور شرق تهران

برای انجام طب سوزنی لاغری مهم است که کجا را برای درمان خود و نزد چه پزشکی میروید. از این رو ما برای شما پیشنهادی داریم تا با استفاده از خدمات درمانی این مجموعه به هدف دلخواه خود برسید.

کلینیک زیبایی مینیاتور در شرق تهران محدوده پیروزی، یکی از مجهزترین مراکز زیبایی و درمانی می باشد. شما میتوانید با مراجعه به این مجموعه و بهرمندی از خدماتشان به زیبایی جوانی خود بیافزایید.

برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات به وب سایت زیر مراجعه کنید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

www.clinicminiatur.ir